Panaszbejelentés

Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel. Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés – legyen az pozitív vagy akár negatív –, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a cégünk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

Amennyiben munkánkkal, szolgáltatásainkkal kapcsolatban panasszal szeretne élni, több fórumot is biztosítunk arra, hogy ezt egyszerűen megtehesse:

Panaszbejelentést az alábbi módokon tehet:

Szóbeli panasz esetén

Személyesen: 2347 Bugyi, Teleki utca 96/a

Nyitvatartási idő:

  • Hétfő: 8:00-16:30
  • Kedd: 8:00-16:30
  • Szerda: 8:00-18:00
  • Csütörtök: 8:00-16:30
  • Péntek: 8:00-16:00

Telefonon: +36 20 394 0060

Hívását nyitvatartási időben fogadjuk, kivéve szerda: 8:00-20:00

Írásban:

Személyesen vagy más által átadott irat útján

Postai úton: 2347 Bugyi, Teleki utca 96/a

Faxon: + 36 29 548 791

Elektronikus úton: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Letölthető nyomtatványok

Panaszát az alábbi panaszbejelentő lap kitöltésével tudja legegyszerűbben átadni nekünk a felsorolt csatornákon – személyesen vagy írásban. Személyes leadásnál kérjük, kérjen róla munkatársunktól egy átvétellel igazolt másolatot.

Panaszbejelentő nyomtatvány

Amennyiben meghatalmazott útján tesz panaszt, javasoljuk, hogy ezt a meghatalmazás mintát használja:

Meghatalmazás minta panaszbeadványhoz

Tájékoztatók

A panaszügyintézés menetéről és tudnivalóiról (bejelentési lehetőségek, az ügyintézés menete, hova fordulhat, ha elégedetlen a válaszunkkal, stb.) az alábbi dokumentumban adunk részletes tájékoztatást:

Panaszkezelési útmutató

A BEMBOZ Biztosítási Alkusz Kft. panaszkezelési szabályzata

Tájékoztatjuk, hogy panasza közvetlen az illetékes panasz kezelésért felelős munkatársunkhoz érkezik, aki szóbeli panasz esetén azonnal, egyéb módokon történő bejelentés esetén a lehető legrövidebb belül – de maximum 2 munkanapon belül - felveszi Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségen.

Cégünknek a beérkezéstől számított 30 naptári nap áll rendelkezésére a panaszok megválaszolására, azonban minden esetben törekszünk arra, hogy Ön a válaszunkat a lehető leghamarabb kézhez kapja.

Amennyiben nem elégedett bejelentésére adott válaszunkkal, úgy panaszkezelési szabályzatunk V. bekezdésében megtalálja azokat az intézményeket, ahol jogorvoslattal élhet.

Pénzügyi Békéltető Testület (PBT)
1122 Budapest, Krisztina krt. 6.

levelezési cím: 1525 Budapest, Pf.: 172
telefon: +36 80 203 776

e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
www.mnb.hu/bekeltetes

 

Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ (MNB)
1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Postafiók: 777
telefon: + 36 80 203 776
e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

www.mnb.hu

Hasznos fogyasztóvédelmi tanácsokat olvashat a Magyar Nemzeti Bank alábbi oldalain: